Неділя, 05.05.2024, 10:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ласкаво просимо!

Готуємось до ДПА, ЗНО (тренувальні тести)

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 

9 КЛАС

 

Державна підсумкова атестація з української мови за курс базової школи в 9 класі традиційно проводиться у формі текстуального диктанту, який є основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів. Під час ДПА перевірці підлягає також уміння учнів належним чином оформляти роботу.

Державна підсумкова атестація з української мови триває одну астрономічну годину (60 хвилин), тому диктант міститиме 160 – 180 слів (як самостійних, так і службових).

Оформлення роботи. У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша (у лінію) неодмінно ставиться штамп ЗНЗ; на ньому зазначається дата, наприклад: 01.06.2010 р. Починають робити записи на сьомому рядку титульної сторінки

 

Робота

на державну підсумкову атестацію

з української мови

за курс базової школи

учня (учениці) 9 – А класу

(прізвище, ім’я та по батькові у формі родового відмінка)

 

Записувати автора чи джерело слід після тексту в наступному рядку праворуч з великої літери, не беручи його в дужки й не ставлячи після нього крапки.

На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту:

 

Диктант

Перші українські книги

Після заголовків крапку не ставлять. Кількість слів у тексті наприкінці роботи не зазначають.

Роботу потрібно виконувати кульковою ручкою із синім (або його відтінками) чорнилом.

Під час написання диктанту учням не дозволяється використовувати допоміжні джерела (довідники, словники, іншу літературу й технічні засоби).

 

Пам’ятка для учнів «Як писати диктант»

 

  1. Уважно прослухайте текст диктанту.
  2. Коли вчитель зачитуватиме кожне речення в цілому, слухайте його до кінця й не робіть ніяких записів.
  3. Починайте записувати речення лише тоді, коли вчитель почне його читати частинами, роблячи тривалі паузи.
  4. Під час записування речення більше звертайте увагу на орфографію (написання слів), але не треба забувати й про розділові знаки.
  5. Під час перевірки записаного речення потрібно передусім зважати на інтонацію й особливо ретельно перевіряти поставлені розділові знаки (у цьому важливу роль відіграють паузи: ледь помітну паузу роблять у тих місцях, де треба поставити кому, а більш помітну – на місці двокрапки чи тире; явна пауза означає, що треба поставити крапку з комою).
  6. Сконцентруйте свою увагу й не відволікайтеся під час написання диктанту.
  7. Не «збирайте» помилки, зазираючи під час написання диктанту в роботу сусіда.

 

                                                                                                                                 Бажаємо успіхів!